Najczęściej zadawane pytania
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę w wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości sms. W przypadku braku obu potwierdzeń prosimy o kontakt przez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie głównej www.enterna-medica.pl.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji