Szanowny Użytkowniku, szanujemy Twoją prywatność.

Strona internetowa w domenie adresowej enterna.pl administrowana przez Enterna Medica Sp. z o.o. Enterna Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny   wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie są umieszczane na urządzeniu, którego używają Państwo do przeglądania strony. Możemy przechowywać na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskać do nich dostęp, a także przetwarzać dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie. Domyślnie włączone są jedynie pliki, które umożliwiają poprawne działanie strony. Włączenie pozostałych plików pozostawiamy Państwa decyzji. Możecie Państwo zaakceptować wszystkie pliki lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych jeżeli takie będą). Wykorzystując „Indywidualne ustawienia plików cookie” – „akceptuję tylko wybrane”, możliwe jest dokonanie własnego ich ustawienia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz działania cookies znajdują się w „Polityce prywatności.  Polityce cookies.”

 

Polityka cookies

Enterna Medica prowadząca NZOZ Enterna Centrum Telemedycyny i Telemonitoringu oferuje pakiet medyczny minimalizujący ryzyko rozprzestrzenienia się choroby wirusowej w zakładach pracy (przedsiębiorstwach i instytucjach).

Regularna samoocena wykonywana przez pracowników przy jego pomocy umożliwi identyfikację osób podejrzanych o zakażenie i odpowiednio wczesne wdrożenie procedur zapobiegających dalszej transmisji wirusa na terenie firmy bądź urzędu. W ramach tej ewaluacji pracownicy regularnie oceniają u siebie zarówno obecność typowych objawów, jak również czy wystąpiło u nich narażenie epidemiologiczne. Osoby podejrzane o zakażenie SARS-CoV-2 będą mogły być kierowane na odpowiednie badania. SYGMO for COVID-19

 

Usługa SYGMO for COVID-19 oparta jest o aplikację z ankietą samokontroli instalowaną na telefonach pracowników, system telemedyczny wspierający analizę występowania symptomów choroby zakaźnej (w tym COVID-19) oraz zespół specjalistów lekarzy oceniających ryzyko i pełniących rolę konsultantów.

Jak to działa?

 

Przedsiębiorstwo/instytucja wykupuje określoną liczbę abonamentów usługi medycznej SYGMO for COVID-19 dla swoich pracowników. Następnie pracownicy otrzymują link do instalacji aplikacji na swoich smartfonach wraz z unikalnymi danymi do logowania.

Partnerzy

Najczęściej zadawane pytania

TAK, jest to szczególna kategoria danych osobowych, które uznawane są za „wrażliwe” i na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) podlegają szczególnej ochronie. ENTERNA Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny spełnia wszelkie kryteria i posiada procedury chroniące Twoje dane osobowe.

Każdego dnia nasi konsultanci medyczni odpowiadają na pytania które można kierować za pomocą formularza dostępnego w udostępnionej Tobie aplikacji mobilnej SYGMO for COVID-19. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba lekarz będzie się z Tobą bezpośrednio kontaktował drogą telefoniczną.

W momencie aktywacji usługi SYGMO for COVID-19, otrzymasz na wskazany nr telefonu sms z unikalnym kodem dostępowym oraz adresem www do aplikacji. Po przejściu do ekranu logowania należy wprowadzić kombinacje: numer telefonu (login), kod użytkownika oraz zaakceptować Regulamin świadczenia usługi medycznej.

 

Wprowadzany podczas logowania do aplikacji numer telefonu powinien składać się tylko z 9 cyfr zapisanych ciągiem np. 662022785. Wstawianie spacji oraz dodatkowych prefiksów spowoduje błąd i uniemożliwi zalogowanie do aplikacji.

Kod dostępowy do aplikacji składa zawsze się z losowo wybranychcyfr. Zwróć uwagę czy podczas logowania nie został wstawiony przypadkowo znak spacji.

Nie, aplikacja została przygotowana taki w sposób, że możliwe jest również korzystanie z niej w oparciu o przeglądarkę internetową. Pamiętaj jednak, że instalując ją na swoim urządzeniu nie musisz za każdym razem wpisywać adresu www i tracić więcej czasu na dotarcie do ekranu logowania – wybór z ekranu aplikacji jest zdecydowanie szybszy i podręczny.

W dowolnym momencie możesz zainstalować aplikację na swoim urządzeniu i dodać ją do ekranu głównego wszystkich Aplikacji. W tym celu wprowadź w okno przeglądarki internetowej adres: http://apps.sygmo.pl i przejdź do strony. Przy pierwszym wejściu w wybranych przeglądarkach pojawi się automatyczny komunikat za pomocą, którego po potwierdzeniu można dodać aplikację. W przeciwnym wypadku należy ręcznie zainicjować instalację:

  • Google Chrome – należy rozwinąć pasek menu (trzy pionowe kropki) i wybrać opcję: „Dodaj do ekranu głównego”.
  • rozwinąć Menu Czynności oraz wybrać opcję: „Do ekranu początkowego”
  • Samsung Browser – należy kliknąć w symbol pobrania w topie (strzałka na dół) lub przejść do menu i wybrać opcję: „Dodaj stronę do” a następnie: „Ekran Aplikacje”.

Do prawidłowego zalogowania się w aplikacji niezbędne jest stabilne połączenie internetowe – zweryfikuj swoje łączę. Sprawdź także czy wprowadzasz właściwe dane do logowania przypisane do Twojego konta: numer telefonu oraz kod.  Zwróć uwagę na właściwe formaty danych.

Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas wiadomość. Pamiętaj aby od początku podać dane umożliwiające nam identyfikacje Twojego konta (nazwa instytucji/firma, nr telefonu przypisany do konta), co znacząco przyspieszy odzyskanie dostępu do aplikacji.

Usługa medyczna SYGMO for COVID-19 oparta jest o ankietę samokontroli instalowaną na telefonach pracowników, system informatyczny analizujący występowanie symptomów choroby zakaźnej (w tym COVID-19) oraz zespół specjalistów lekarzy oceniających ryzyko i pełniących rolę konsultantów. Zobacz szczegółowy schemat działania

Koniecznie sprawdź swoje połącznie internetowe. W razie dalszych problemów spróbuj zalogować się na innym urządzeniu. Gdyby sytuacja się nie zmieniła napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, postaramy się pomóc.

Nie, Twoje dane z ankiety samokontroli są za każdym razem przesyłane i gromadzone w Enterna Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny. Odinstalowanie aplikacji nie spowoduje utraty danych lub wykreślenia z programu. Sam decydujesz czy korzystasz z aplikacji w oparciu o przeglądarkę internetową czy aplikację zainstalowaną na telefonie. Identyfikacja odbywa się na podstawie przypisanych danych dostępowych (nr telefonu oraz kod).

Nie czekaj, każdy dzień bez monitorowania swoich objawów może mieć wpływ na ocenę prawdopodobieństwa zarażenia koronawirusem. Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas, podając nazwę instytucji oraz swój nr telefonu. Zweryfikujemy i odpowiemy bezzwłocznie.

Brak kontaktu ze strony służb medycznych Enterna Medica oceniających wyniki wypełnianych ankiet samokontrolnych oznacza, że ryzyko infekcji u Pana/Pani jest niskie. Stan zdrowia może jednak zmienić się bardzo szybko więc tak ważne jest codzienne przesyłanie wypełnionych ankiet.

Ważne!

W przypadku zaostrzenia objawów sugerujemy pilny kontakt z lekarzem rodzinnym, lekarzem konsultującym /dyżurnym najbliższego Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego lub odpowiednią dla miejsca zamieszkania Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
Zakażenie może przebiegać bezobjawowo, pewność dają tylko i wyłącznie przeprowadzone testy!