Napisz do nas
Zadzwoń do nas
+ 48 518 313 600 | Godziny pracy recepcji: pon-pt: 15:00-20:00 |
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Odpowiedź
TAK, jest to szczególna kategoria danych osobowych, które uznawane są za „wrażliwe” i na mocy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) podlegają szczególnej ochronie. ENTERNA Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny spełnia wszelkie kryteria i posiada procedury chroniące Twoje dane osobowe.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Odpowiedź
Każdego dnia nasi konsultanci medyczni odpowiadają na pytania które można kierować za pomocą formularza dostępnego w udostępnionej Tobie aplikacji mobilnej SYGMO for COVID-19. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba lekarz będzie się z Tobą bezpośrednio kontaktował drogą telefoniczną.
Jak zalogować się do aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
W momencie aktywacji usługi SYGMO for COVID-19, otrzymasz na wskazany nr telefonu sms z unikalnym kodem dostępowym oraz adresem www do aplikacji. Po przejściu do ekranu logowania należy wprowadzić kombinacje: numer telefonu (login), kod użytkownika oraz zaakceptować Regulamin świadczenia usługi medycznej.
Format numeru telefonu podczas logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Wprowadzany podczas logowania do aplikacji numer telefonu powinien składać się tylko z 9 cyfr zapisanych ciągiem np. 662022785. Wstawianie spacji oraz dodatkowych prefiksów spowoduje błąd i uniemożliwi zalogowanie do aplikacji.
Format kodu dostępowego do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Kod dostępowy do aplikacji składa zawsze się z losowo wybranychcyfr. Zwróć uwagę czy podczas logowania nie został wstawiony przypadkowo znak spacji.
Czy muszę instalować aplikację SYGMO for COVID-19 na swoim urządzeniu?
Odpowiedź
Nie, aplikacja została przygotowana taki w sposób, że możliwe jest również korzystanie z niej w oparciu o przeglądarkę internetową. Pamiętaj jednak, że instalując ją na swoim urządzeniu nie musisz za każdym razem wpisywać adresu www i tracić więcej czasu na dotarcie do ekranu logowania – wybór z ekranu aplikacji jest zdecydowanie szybszy i podręczny.
Jak zainstalować aplikację SYGMO for COVID-19 na smartphone lub tablecie?
Odpowiedź
W dowolnym momencie możesz zainstalować aplikację na swoim urządzeniu i dodać ją do ekranu głównego wszystkich Aplikacji. W tym celu wprowadź w okno przeglądarki internetowej adres: http://apps.sygmo.pl i przejdź do strony. Przy pierwszym wejściu w wybranych przeglądarkach pojawi się automatyczny komunikat za pomocą, którego po potwierdzeniu można dodać aplikację. W przeciwnym wypadku należy ręcznie zainicjować instalację:
- Google Chrome – należy rozwinąć pasek menu (trzy pionowe kropki) i wybrać opcję: „Dodaj do ekranu głównego”.
- rozwinąć Menu Czynności oraz wybrać opcję: „Do ekranu początkowego”
- Samsung Browser – należy kliknąć w symbol pobrania w topie (strzałka na dół) lub przejść do menu i wybrać opcję: „Dodaj stronę do” a następnie: „Ekran Aplikacje”.
Nie mogę zalogować się na swoje konto w aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Do prawidłowego zalogowania się w aplikacji niezbędne jest stabilne połączenie internetowe – zweryfikuj swoje łączę. Sprawdź także czy wprowadzasz właściwe dane do logowania przypisane do Twojego konta: numer telefonu oraz kod. Zwróć uwagę na właściwe formaty danych.
Zgubiłem hasło do aplikacji SYGMO for COVID-19, jak mogę je odzyskać?
Odpowiedź
Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas wiadomość. Pamiętaj aby od początku podać dane umożliwiające nam identyfikacje Twojego konta (nazwa instytucji/firma, nr telefonu przypisany do konta), co znacząco przyspieszy odzyskanie dostępu do aplikacji.
Na czym polega usługa medyczna SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Usługa medyczna SYGMO for COVID-19 oparta jest o ankietę samokontroli instalowaną na telefonach pracowników, system informatyczny analizujący występowanie symptomów choroby zakaźnej (w tym COVID-19) oraz zespół specjalistów lekarzy oceniających ryzyko i pełniących rolę konsultantów. Zobacz szczegółowy schemat działania
Nie wyświetla mi się ekran logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Koniecznie sprawdź swoje połącznie internetowe. W razie dalszych problemów spróbuj zalogować się na innym urządzeniu. Gdyby sytuacja się nie zmieniła napisz do nas poprzez formularz kontaktowy, postaramy się pomóc.
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Odpowiedź
Nie, Twoje dane z ankiety samokontroli są za każdym razem przesyłane i gromadzone w Enterna Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny. Odinstalowanie aplikacji nie spowoduje utraty danych lub wykreślenia z programu. Sam decydujesz czy korzystasz z aplikacji w oparciu o przeglądarkę internetową czy aplikację zainstalowaną na telefonie. Identyfikacja odbywa się na podstawie przypisanych danych dostępowych (nr telefonu oraz kod).
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji
Odpowiedź
Nie czekaj, każdy dzień bez monitorowania swoich objawów może mieć wpływ na ocenę prawdopodobieństwa zarażenia koronawirusem. Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas, podając nazwę instytucji oraz swój nr telefonu. Zweryfikujemy i odpowiemy bezzwłocznie.
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odpowiedź
Brak kontaktu ze strony służb medycznych Enterna Medica oceniających wyniki wypełnianych ankiet samokontrolnych oznacza, że ryzyko infekcji u Pana/Pani jest niskie. Stan zdrowia może jednak zmienić się bardzo szybko więc tak ważne jest codzienne przesyłanie wypełnionych ankiet.
Ważne!
W przypadku zaostrzenia objawów sugerujemy pilny kontakt z lekarzem rodzinnym, lekarzem konsultującym /dyżurnym najbliższego Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego lub odpowiednią dla miejsca zamieszkania Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
Zakażenie może przebiegać bezobjawowo, pewność dają tylko i wyłącznie przeprowadzone testy!
Jak znaleźć specjalistę u którego chcę skorzystać z teleporady w formie e-Wizyty?
Odpowiedź
Aby znaleźć specjalistę należy, ze strony głównej przejść do zakładki TELPORADY, następnie należy wybrać dziedzinę medycyny, tj. kardiologia, medycyna zakaźna, diabetologia, edukacja diabetologiczna, dietetyka, chirurgia naczyniowa, ginekologia i położnictwo, psychiatria, neurologia, psychologia zdrowia. Rozwija się lista specjalistów przyjmujących w ramach danej specjalizacji, dalej należy wybrać konkretną osobę. Każdy z konsultujących lekarzy w ramach swoich usług wystawia eRecepty oraz eZwolnienia, istnieje również możliwość przekazania załączników podczas e-wizyty np.: zdjęć, wyników badań itp.
Jak umówić e-Wizytę?
Odpowiedź
Aby umówić się na e-Wizytę do wybranego specjalisty należy: wybrać rodzaj konsultacji, klikając na typ konsultacji, która jest wyświetlana na wizytówce lub przycisk „ZMIEŃ”, widoczna jest tu cena oraz czas trwania e-Wizyty. Następnie należy wybrać termin e-Wizyty klikając przycisk „WIĘCEJ GODZIN” , rozwija się harmonogram pracy specjalisty , należy wybrać dzień i godzinę e-Wizyty, dalej pojawia się formularz zgłoszeniowy, w którym należy uzupełnić wymagane dane, pod formularzem znajduje się „Regulamin świadczenia usług telemedycznych”, z którym należy się zapoznać i zaakceptować jego postanowienia, następnie należy wybrać „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Aby wizyta mogła się odbyć wymagana jest przedpłata.
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Odpowiedź
Po zaakceptowaniu regulaminu i wybraniu „ZAREJESTRUJ SIĘ” na adres e-mail oraz nr telefonu podane w formularzu wysyłane zostają powiadomienia z linkiem do dokonania płatności poprzez serwis PayU lub wystarczy poczekać kilka sekund po których, następuję automatyczne przekierowanie do serwisu PayU obsługującego płatności, tu należy wybrać formę płatności, która nam odpowiada i wykonać płatność. Po pomyślnym ukończeniu płatności zostanie do nas wysłane powiadomienie w formie wiadomości sms oraz e-mail, w których znajdzie się link z dostępem do e-Wizyty.
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
Odpowiedź
W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę w wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości sms. W przypadku braku obu potwierdzeń prosimy o kontakt przez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie głównej www.enterna-medica.pl.
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Odpowiedź
Jeśli płatność została odrzucona, zarezerwowany termin e-Wizyty zostaje automatycznie anulowany. Należy ponowić proces rejestracji od początku i spróbować skorzystać z innej formy płatności. Przyczyna problemu może również tkwić w braku lub słabym połączniu internetowym urządzenia, z którego korzystamy w pierwszej kolejności należy wykluczyć tę ewentualność, sprawdzając połączenie z internetem.
Jak rozpocząć e-Wizytę?
Odpowiedź
E-Wizytę można przeprowadzić na komputerze lub urządzeniu mobilnym z dostępem do internetu, wyposażonym w kamerę oraz mikrofon. Aby rozpocząć e-Wizytę należy w zarezerwowanym terminie (data i godzina) kliknąć w link z dostępem do pokoju e-Wizyty, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mai lub sms. Po kliknięciu widoczna jest informacja czy specjalista jest dostępny, („imię i nazwisko specjalisty)jest obecny na czacie” , jeśli specjalisty jeszcze nie ma wystarczy chwilę poczekać. Zarówno pacjent jaki lekarz mogą rozpocząć e-Wizytę, poprzez naciśnięcie „zielonej słuchawki”.
Co się stanie jeśli aktywuję e-Wizytę przed planowanym terminem?
Odpowiedź
Dostęp do gabinetu będzie aktywny, ale lekarz nie będzie obecny w gabinecie, widoczna będzie informacja („imię i nazwisko specjalisty) nie jest obecny na czacie”. Po zamknięciu okna wizyty link nadal pozostaje aktywny.
Co się stanie jeśli spóźnię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jeśli pacjent spóźni się na e-wizytę zostanie ona skrócona o czas spóźnienia. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt. 6)
Co się stanie jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty?
Odpowiedź
Jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty, będzie można do niej powrócić po przywróceniu połączenia, ponownie otwierając link do e-Wizyty otrzymany w wiadomości e-mail lub sms, jeśli czas przeznaczony na e-Wizytę jeszcze nie minął.
Co jeśli nie stawię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi (Regulamin świadczenia usług telemedyczych par. 5 pkt. 5).
Jak odwołać zaplanowaną e-Wizytę?
Odpowiedź
Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe: telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 518 313 600 lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt 1 i 2).
Jak zmienić termin e-Wizyty?
Odpowiedź
Aby zmienić termin e-wizyty należy odwołać zarezerwowany wcześniej termin wizyty: telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 662 021 196 lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl.. Następnie zarezerwować nowy termin przez ponowną rejestrację i dokonanie przedpłaty. Zwrot kwoty za e-wizytę, która nie odbyła się nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia odwołania rezerwacji. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt 1 i 2).
Jak długo aktywny jest link z dostępem do e-Wizyty?
Odpowiedź
Link z dostępem do e-wizyty, który pacjent otrzymał w wiadomości e-mail i sms jest aktywny 3 dni po odbyciu e-wizyty z pełną zawartością (dokumentacją).
W jaki sposób lekarz przekaże mi eReceptę?
Odpowiedź
Po przeprowadzeniu porady lekarskiej lekarz wyśle kod eRecepty w wiadomości na adres e-mail lub w formie sms na podany nr telefonu. Kod eRecety zostanie również przesłany na czacie eWizyty. Dokumentacja wizyty będzie dostępna przez 3 dni po zakończeniu wizyty w linku z dostępem do eWizyty.
Czy otrzymam fakturę?
Odpowiedź
Po zakończonej wizycie zostanie wystawiony dokument sprzedaży, rachunek lub faktura vat na dane podane w formularzu. Istnieje również możliwość wystawienia faktury na innego płatnika. W przypadku chęci skorzystania z tej możliwości należy wypełnić formularz „Inne dane do faktury” dołączony do wiadomości przesłanej na adres e-mail potwierdzającej rezerwację terminu e-Wizyty.
W jaki sposób mogę przekazać lekarzowi dokumentację medyczną?
Odpowiedź
Dokumentacja medyczna może być przekazana w formie pliku: pdf, png, jpg, gif, nie ma ograniczenia jeśli chodzi o rozmiar pliku. Pliki mogą zostać dodane podczas wizyty lub 1 godzinę przed jej rozpoczęciem. Wystarczy skorzystać z linku do wirtualnego gabinetu i dodać pliki do okna chatu. Lekarz zostanie poinformowany, iż pojawiły się dokumenty, z którymi mam możliwość się zapoznać.