Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Odpowiedź
Jak zalogować się do aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Format numeru telefonu podczas logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Format kodu dostępowego do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Czy muszę instalować aplikację SYGMO for COVID-19 na swoim urządzeniu?
Odpowiedź
Jak zainstalować aplikację SYGMO for COVID-19 na smartphone lub tablecie?
Odpowiedź
Nie mogę zalogować się na swoje konto w aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Zgubiłem hasło do aplikacji SYGMO for COVID-19, jak mogę je odzyskać?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Odpowiedź
Na czym polega usługa medyczna SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Nie wyświetla mi się ekran logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odpowiedź
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji
Odpowiedź
Jak znaleźć specjalistę u którego chcę skorzystać z teleporady w formie e-Wizyty?
Odpowiedź
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Odpowiedź
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
Odpowiedź
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli aktywuję e-Wizytę przed planowanym terminem?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli spóźnię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty?
Odpowiedź
Co jeśli nie stawię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jak długo aktywny jest link z dostępem do e-Wizyty?
Odpowiedź
W jaki sposób lekarz przekaże mi eReceptę?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę przekazać lekarzowi dokumentację medyczną?
Odpowiedź
Czy muszę oddać ciśnieniomierz po zakończeniu umowy?
Odpowiedź
Czy mogę odstąpić od zawarcia umowy?
Odpowiedź
Czy jeśli odstąpię od umowy w ciągu 14 dni dostanę zwrot wpłaconych kosztów?
Odpowiedź
Czy muszę zwrócić ciśnieniomierz jeśli odstąpię od umowy?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę płacić abonament?
Odpowiedź
Czy jest możliwość opłacenia z góry całości?
Odpowiedź
Jeśli wykupiłem/am abonament roczny z wizytami, skąd wiem kiedy mam wizyty?
Odpowiedź
Jakie korzyści mogę mieć z używania systemu ISTEL CARE i teleopieki?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?
Odpowiedź
Skąd można pobrać aplikację ISTEL HEALTH?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?
Odpowiedź
Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Odpowiedź
Czy mogę cofnąć przyznany lekarzowi lub opiekunowi dostęp do moich danych/mojego konta?
Odpowiedź
Czy muszę oddać ciśnieniomierz i glukometr po zakończeniu umowy?
Odpowiedź
Czy mogę odstąpić od zawarcia umowy?
Odpowiedź
Czy jeśli odstąpię od umowy w ciągu 14 dni dostanę zwrot wpłaconych kosztów?
Odpowiedź
Czy muszę zwrócić ciśnieniomierz i glukometr jeśli odstąpię od umowy?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę płacić abonament?
Odpowiedź
Czy jest możliwość opłacenia z góry całości?
Odpowiedź
Jeśli wykupiłem/am abonament roczny z wizytami, skąd wiem kiedy mam wizyty?
Odpowiedź
Czy mogę przenieść wizytę na inny termin?
Odpowiedź
Jakie korzyści mogę mieć z używania systemu ISTEL CARE i teleopieki?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?
Odpowiedź
Skąd można pobrać aplikację ISTEL HEALTH?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?
Odpowiedź
Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Odpowiedź
Czy mogę cofnąć przyznany lekarzowi lub opiekunowi dostęp do moich danych/mojego konta?
Odpowiedź