Najczęściej zadawane pytania
Na czym polega usługa medyczna SYGMO for COVID-19?
Usługa medyczna SYGMO for COVID-19 oparta jest o ankietę samokontroli instalowaną na telefonach pracowników, system informatyczny analizujący występowanie symptomów choroby zakaźnej (w tym COVID-19) oraz zespół specjalistów lekarzy oceniających ryzyko i pełniących rolę konsultantów. Zobacz szczegółowy schemat działania
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji