Najczęściej zadawane pytania
Jak zalogować się do aplikacji SYGMO for COVID-19?
W momencie aktywacji usługi SYGMO for COVID-19, otrzymasz na wskazany nr telefonu sms z unikalnym kodem dostępowym oraz adresem www do aplikacji. Po przejściu do ekranu logowania należy wprowadzić kombinacje: numer telefonu (login), kod użytkownika oraz zaakceptować Regulamin świadczenia usługi medycznej.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji