Najczęściej zadawane pytania
Jak umówić e-Wizytę?
Aby umówić się na e-Wizytę do wybranego specjalisty należy: wybrać rodzaj konsultacji, klikając na typ konsultacji, która jest wyświetlana na wizytówce lub przycisk „ZMIEŃ”, widoczna jest tu cena oraz czas trwania e-Wizyty. Następnie należy wybrać termin e-Wizyty klikając przycisk „WIĘCEJ GODZIN” , rozwija się harmonogram pracy specjalisty , należy wybrać dzień i godzinę e-Wizyty, dalej pojawia się formularz zgłoszeniowy, w którym należy uzupełnić wymagane dane, pod formularzem znajduje się „Regulamin świadczenia usług telemedycznych”, z którym należy się zapoznać i zaakceptować jego postanowienia, następnie należy wybrać „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Aby wizyta mogła się odbyć wymagana jest przedpłata.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji