Najczęściej zadawane pytania
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Brak kontaktu ze strony służb medycznych Enterna Medica oceniających wyniki wypełnianych ankiet samokontrolnych oznacza, że ryzyko infekcji u Pana/Pani jest niskie. Stan zdrowia może jednak zmienić się bardzo szybko więc tak ważne jest codzienne przesyłanie wypełnionych ankiet.
Ważne!
W przypadku zaostrzenia objawów sugerujemy pilny kontakt z lekarzem rodzinnym, lekarzem konsultującym /dyżurnym najbliższego Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego lub odpowiednią dla miejsca zamieszkania Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną.
Zakażenie może przebiegać bezobjawowo, pewność dają tylko i wyłącznie przeprowadzone testy!
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji