Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Odpowiedź
Jak zalogować się do aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Format numeru telefonu podczas logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Format kodu dostępowego do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Czy muszę instalować aplikację SYGMO for COVID-19 na swoim urządzeniu?
Odpowiedź
Jak zainstalować aplikację SYGMO for COVID-19 na smartphone lub tablecie?
Odpowiedź
Nie mogę zalogować się na swoje konto w aplikacji SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Zgubiłem hasło do aplikacji SYGMO for COVID-19, jak mogę je odzyskać?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Odpowiedź
Na czym polega usługa medyczna SYGMO for COVID-19?
Odpowiedź
Nie wyświetla mi się ekran logowania do aplikacji SYGMO for COVID-19
Odpowiedź
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odpowiedź
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Odpowiedź
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji
Odpowiedź
Jak znaleźć specjalistę u którego chcę skorzystać z teleporady w formie e-Wizyty?
Odpowiedź
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Odpowiedź
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
Odpowiedź
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli aktywuję e-Wizytę przed planowanym terminem?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli spóźnię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Co się stanie jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty?
Odpowiedź
Co jeśli nie stawię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jak długo aktywny jest link z dostępem do e-Wizyty?
Odpowiedź
W jaki sposób lekarz przekaże mi eReceptę?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę przekazać lekarzowi dokumentację medyczną?
Odpowiedź
Czy muszę oddać ciśnieniomierz po zakończeniu umowy?
Odpowiedź
Czy mogę odstąpić od zawarcia umowy?
Odpowiedź
Czy muszę zwrócić ciśnieniomierz jeśli odstąpię od umowy?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę płacić abonament?
Odpowiedź
Czy jest możliwość opłacenia z góry całości?
Odpowiedź
Jeśli wykupiłem/am abonament roczny z wizytami, skąd wiem kiedy mam wizyty?
Odpowiedź
Czy mogę przenieść wizytę na inny termin?
Odpowiedź
Jakie korzyści mogę mieć z używania systemu ISTEL CARE i teleopieki?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?
Odpowiedź
Skąd można pobrać aplikację ISTEL HEALTH?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?
Odpowiedź
Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Odpowiedź
Czy mogę cofnąć przyznany lekarzowi lub opiekunowi dostęp do moich danych/mojego konta?
Odpowiedź
Czy muszę oddać ciśnieniomierz i glukometr po zakończeniu umowy?
Odpowiedź
Czy mogę odstąpić od zawarcia umowy?
Odpowiedź
Czy jeśli odstąpię od umowy w ciągu 14 dni dostanę zwrot wpłaconych kosztów?
Odpowiedź
Czy muszę zwrócić ciśnieniomierz i glukometr jeśli odstąpię od umowy?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę płacić abonament?
Odpowiedź
Czy jest możliwość opłacenia z góry całości?
Odpowiedź
Jeśli wykupiłem/am abonament roczny z wizytami, skąd wiem kiedy mam wizyty?
Odpowiedź
Czy mogę przenieść wizytę na inny termin?
Odpowiedź
Jakie korzyści mogę mieć z używania systemu ISTEL CARE i teleopieki?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę zarejestrować się w systemie ISTEL CARE?
Odpowiedź
Skąd można pobrać aplikację ISTEL HEALTH?
Odpowiedź
W jaki sposób mogę uzyskać pomoc przy obsłudze systemu ISTEL CARE?
Odpowiedź
Nie pamiętam hasła. W jaki sposób mogę się zalogować?
Odpowiedź
Czy mogę cofnąć przyznany lekarzowi lub opiekunowi dostęp do moich danych/mojego konta?
Odpowiedź