Najczęściej zadawane pytania
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Nie, Twoje dane z ankiety samokontroli są za każdym razem przesyłane i gromadzone w Enterna Centrum Telemonitoringu i Telemedycyny. Odinstalowanie aplikacji nie spowoduje utraty danych lub wykreślenia z programu. Sam decydujesz czy korzystasz z aplikacji w oparciu o przeglądarkę internetową czy aplikację zainstalowaną na telefonie. Identyfikacja odbywa się na podstawie przypisanych danych dostępowych (nr telefonu oraz kod).
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji