Najczęściej zadawane pytania
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Po zaakceptowaniu regulaminu i wybraniu „ZAREJESTRUJ SIĘ” na adres e-mail oraz nr telefonu podane w formularzu wysyłane zostają powiadomienia z linkiem do dokonania płatności poprzez serwis PayU lub wystarczy poczekać kilka sekund po których, następuję automatyczne przekierowanie do serwisu PayU obsługującego płatności, tu należy wybrać formę płatności, która nam odpowiada i wykonać płatność. Po pomyślnym ukończeniu płatności zostanie do nas wysłane powiadomienie w formie wiadomości sms oraz e-mail, w których znajdzie się link z dostępem do e-Wizyty.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji