Najczęściej zadawane pytania
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Jeśli płatność została odrzucona, zarezerwowany termin e-Wizyty zostaje automatycznie anulowany. Należy ponowić proces rejestracji od początku i spróbować skorzystać z innej formy płatności. Przyczyna problemu może również tkwić w braku lub słabym połączniu internetowym urządzenia, z którego korzystamy w pierwszej kolejności należy wykluczyć tę ewentualność, sprawdzając połączenie z internetem.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji