Najczęściej zadawane pytania
Czy otrzymam fakturę?
Po zakończonej wizycie zostanie wystawiony dokument sprzedaży, rachunek lub faktura vat na dane podane w formularzu. Istnieje również możliwość wystawienia faktury na innego płatnika. W przypadku chęci skorzystania z tej możliwości należy wypełnić formularz „Inne dane do faktury” dołączony do wiadomości przesłanej na adres e-mail potwierdzającej rezerwację terminu e-Wizyty.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji