Najczęściej zadawane pytania
Zgubiłem hasło do aplikacji SYGMO for COVID-19, jak mogę je odzyskać?
Skorzystaj z formularza kontaktowego i napisz do nas wiadomość. Pamiętaj aby od początku podać dane umożliwiające nam identyfikacje Twojego konta (nazwa instytucji/firma, nr telefonu przypisany do konta), co znacząco przyspieszy odzyskanie dostępu do aplikacji.
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, w jaki sposób mogę skontaktować się z konsultantem medycznym?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, czy moje dane są bezpieczne?
Wysyłam regularnie ankiety za pomocą aplikacji SYGMO for COVID 19. Czy w przypadku braku kontaktu ze strony konsultantów medycznych Enterna Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Odinstalowałem aplikację z urządzenia, czy moje dane, które przesyłałem zostały wykasowane?
Pracodawca wykupił dla mnie usługę medyczną SYGMO for COVID-19, nadal nie otrzymałem danych dostępowych do aplikacji