




Korzystając z usług Enterna Medica Centrum Nowoczesnej Medycyny otrzymujesz możliwość konsultacji swojego problemu medycznego z lekarzami specjalistami, na co dzień pracującymi w klinikach i na oddziałach wysokospecjalistycznych szpitali w całej Polsce.
Z konsultacji medycznej możesz skorzystać niezależnie od tego gdzie się znajdujesz – w domu, w pracy czy na urlopie, w kraju lub poza jego granicami. Wystarczy smartfon i dostęp do internetu.
Bez czekania w kolejkach przekażesz specjaliście informacje o swoim stanie zdrowia, uzyskasz poradę lekarską i otrzymasz e-Receptę.
Enterna Medica Centrum Nowoczesnej Medycyny to nie tylko usługi telemedyczne – to również nowoczesna edukacja, której efektem ma być poprawa jakości Twojego życia.
Jak znaleźć specjalistę u którego chcę skorzystać z teleporady w formie e-Wizyty?
Odpowiedź
Aby znaleźć specjalistę należy, ze strony głównej przejść do zakładki TELPORADY, następnie należy wybrać dziedzinę medycyny, tj. kardiologia, medycyna zakaźna, diabetologia, edukacja diabetologiczna, dietetyka, chirurgia naczyniowa, ginekologia i położnictwo, psychiatria, neurologia, psychologia zdrowia. Rozwija się lista specjalistów przyjmujących w ramach danej specjalizacji, dalej należy wybrać konkretną osobę. Każdy z konsultujących lekarzy w ramach swoich usług wystawia eRecepty oraz eZwolnienia, istnieje również możliwość przekazania załączników podczas e-wizyty np.: zdjęć, wyników badań itp.
Jak umówić e-Wizytę?
Odpowiedź
Aby umówić się na e-Wizytę do wybranego specjalisty należy: wybrać rodzaj konsultacji, klikając na typ konsultacji, która jest wyświetlana na wizytówce lub przycisk „ZMIEŃ”, widoczna jest tu cena oraz czas trwania e-Wizyty. Następnie należy wybrać termin e-Wizyty klikając przycisk „WIĘCEJ GODZIN” , rozwija się harmonogram pracy specjalisty , należy wybrać dzień i godzinę e-Wizyty, dalej pojawia się formularz zgłoszeniowy, w którym należy uzupełnić wymagane dane, pod formularzem znajduje się „Regulamin świadczenia usług telemedycznych”, z którym należy się zapoznać i zaakceptować jego postanowienia, następnie należy wybrać „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Aby wizyta mogła się odbyć wymagana jest przedpłata.
Jak dokonać płatności (przedpłaty) za e-Wizytę?
Odpowiedź
Po zaakceptowaniu regulaminu i wybraniu „ZAREJESTRUJ SIĘ” na adres e-mail oraz nr telefonu podane w formularzu wysyłane zostają powiadomienia z linkiem do dokonania płatności poprzez serwis PayU lub wystarczy poczekać kilka sekund po których, następuję automatyczne przekierowanie do serwisu PayU obsługującego płatności, tu należy wybrać formę płatności, która nam odpowiada i wykonać płatność. Po pomyślnym ukończeniu płatności zostanie do nas wysłane powiadomienie w formie wiadomości sms oraz e-mail, w których znajdzie się link z dostępem do e-Wizyty.
Nie otrzymałam(-em) potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę?
Odpowiedź
W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji na e-Wizytę w wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości sms. W przypadku braku obu potwierdzeń prosimy o kontakt przez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie głównej www.enterna-medica.pl.
Moja płatność została odrzucona co mam zrobić?
Odpowiedź
Jeśli płatność została odrzucona, zarezerwowany termin e-Wizyty zostaje automatycznie anulowany. Należy ponowić proces rejestracji od początku i spróbować skorzystać z innej formy płatności. Przyczyna problemu może również tkwić w braku lub słabym połączniu internetowym urządzenia, z którego korzystamy w pierwszej kolejności należy wykluczyć tę ewentualność, sprawdzając połączenie z internetem.
Jak rozpocząć e-Wizytę?
Odpowiedź
E-Wizytę można przeprowadzić na komputerze lub urządzeniu mobilnym z dostępem do internetu, wyposażonym w kamerę oraz mikrofon. Aby rozpocząć e-Wizytę należy w zarezerwowanym terminie (data i godzina) kliknąć w link z dostępem do pokoju e-Wizyty, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mai lub sms. Po kliknięciu widoczna jest informacja czy specjalista jest dostępny, („imię i nazwisko specjalisty)jest obecny na czacie” , jeśli specjalisty jeszcze nie ma wystarczy chwilę poczekać. Zarówno pacjent jaki lekarz mogą rozpocząć e-Wizytę, poprzez naciśnięcie „zielonej słuchawki”.
Co się stanie jeśli aktywuję e-Wizytę przed planowanym terminem?
Odpowiedź
Dostęp do gabinetu będzie aktywny, ale lekarz nie będzie obecny w gabinecie, widoczna będzie informacja („imię i nazwisko specjalisty) nie jest obecny na czacie”. Po zamknięciu okna wizyty link nadal pozostaje aktywny.
Co się stanie jeśli spóźnię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
Jeśli pacjent spóźni się na e-wizytę zostanie ona skrócona o czas spóźnienia. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt. 6)
Co się stanie jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty?
Odpowiedź
Jeśli połączenie internetowe zostanie utracone w trakcie e-Wizyty, będzie można do niej powrócić po przywróceniu połączenia, ponownie otwierając link do e-Wizyty otrzymany w wiadomości e-mail lub sms, jeśli czas przeznaczony na e-Wizytę jeszcze nie minął.
Co jeśli nie stawię się na e-Wizytę?
Odpowiedź
W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi (Regulamin świadczenia usług telemedyczych par. 5 pkt. 5).
Jak odwołać zaplanowaną e-Wizytę?
Odpowiedź
Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe: telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 518 313 600 lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt 1 i 2).
Jak zmienić termin e-Wizyty?
Odpowiedź
Aby zmienić termin e-wizyty należy odwołać zarezerwowany wcześniej termin wizyty: telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 662 021 196 lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: recepcja@enterna-medica.pl.. Następnie zarezerwować nowy termin przez ponowną rejestrację i dokonanie przedpłaty. Zwrot kwoty za e-wizytę, która nie odbyła się nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia odwołania rezerwacji. (Regulamin świadczenia usług telemedycznych par. 5 pkt 1 i 2).
Jak długo aktywny jest link z dostępem do e-Wizyty?
Odpowiedź
Link z dostępem do e-wizyty, który pacjent otrzymał w wiadomości e-mail i sms jest aktywny 3 dni po odbyciu e-wizyty z pełną zawartością (dokumentacją).
W jaki sposób lekarz przekaże mi eReceptę?
Odpowiedź
Po przeprowadzeniu porady lekarskiej lekarz wyśle kod eRecepty w wiadomości na adres e-mail lub w formie sms na podany nr telefonu. Kod eRecety zostanie również przesłany na czacie eWizyty. Dokumentacja wizyty będzie dostępna przez 3 dni po zakończeniu wizyty w linku z dostępem do eWizyty.
Czy otrzymam fakturę?
Odpowiedź
Po zakończonej wizycie zostanie wystawiony dokument sprzedaży, rachunek lub faktura vat na dane podane w formularzu. Istnieje również możliwość wystawienia faktury na innego płatnika. W przypadku chęci skorzystania z tej możliwości należy wypełnić formularz „Inne dane do faktury” dołączony do wiadomości przesłanej na adres e-mail potwierdzającej rezerwację terminu e-Wizyty.
W jaki sposób mogę przekazać lekarzowi dokumentację medyczną?
Odpowiedź
Dokumentacja medyczna może być przekazana w formie pliku: pdf, png, jpg, gif, nie ma ograniczenia jeśli chodzi o rozmiar pliku. Pliki mogą zostać dodane podczas wizyty lub 1 godzinę przed jej rozpoczęciem. Wystarczy skorzystać z linku do wirtualnego gabinetu i dodać pliki do okna chatu. Lekarz zostanie poinformowany, iż pojawiły się dokumenty, z którymi mam możliwość się zapoznać.